Saturn Fitness - Klub Fitness Kraków

KRAKÓW PODGÓRZE
CZAS TYP ĆWICZEŃ SPALONE
KALORIE
REZULTATY POZIOM
TRUDNOŚCI
90
MINUT
CAŁE CIAŁO 300
KALORII
WZMOCNIENIE MIĘŚNI I UELASTYCZNIENIE CAŁEGO CIAŁA DLA WSZYSTKICH

Pilates

PILATES - To system ćwiczeń zawierający w sobie elementy jogi, ćwiczeń izometrycznych i baletu. Został opracowany na początku XX w. przez Josefa Pilatesa. Według niego, system ten ma wzmacniać mięśnie bez nadmiernej ich rozbudowy, uelastycznić ciało, odciążyć kręgosłup, a w rezultacie poprawić postawę ciała i obniżyć odczuwalny poziom stresu.

 

PILATES to:
- ćwiczenia dla każdego niezależnie od wieku
- kompleksowe podejście do ciała
- odciążenie kręgosłupa
- wzmocnienie mięśni

 

Ponadto PILATES to:
- poprawa samopoczucia
- usuwanie stresu
- poprawa postawy ciała



Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 250

Zdrowy kręgosłup

ZDROWY KRĘGOSŁUP - to trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 250

Stretching

Zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni poprzez ćwiczenia i techniki fizjoterapeutyczne. Zajęcia maja na celu w sposób bezpieczny i harmonijny rozluźnić i uelastyczniać całe ciało.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 340

Joga

Spokojny trening ciała i umysłu poprawiający przepływ energii w ciele. Znana od tysięcy lat praktyka jogi prowadzi do posiadania zdrowego ciała, uczy opanowanego oddechu, relaksuje i pomaga usuwać stres.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 400

Aqua Aerobic

To ćwiczenia w wodzie, przy muzyce. Wspaniały relaks i zabawa podczas ćwiczeń kształtujących sylwetkę.