Saturn Fitness - Klub Fitness Kraków

KRAKÓW PODGÓRZE
CZAS TYP ĆWICZEŃ SPALONE
KALORIE
REZULTATY POZIOM
TRUDNOŚCI
55
MINUT
TRENING SIŁOWO-WYTRZYMAŁOŚCIOWY 750
KALORII
ZWIĘKSZENIE SIŁY MIĘŚNIOWEJ, ZMNIEJSZENIE TKANKI TŁUSZCZOWEJ, POPRAWA SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ DLA WSZYSTKICH

Cycling

Jazda na rowerach stacjonarnych w rytm muzyki o zmiennym tempie. Najprostszy i jeden z najbezpieczniejszych dla stawów i kręgosłupa trening aerobowy - powodujący spalanie dużych ilości kalorii w atmosferze kreowanej wycieczki, wyścigu. Intensywna praca całego ciała. 



Dni i godziny zajęć

poniedziałek 18:00 Agnieszka |
środa 18:00 |
czwartek 20:00 |
Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 700

Indoor Walking

Zajęcia polegają na wędrowaniu po wąskich, specjalnych bieżniach napędzanych siłą nóg. Lekko uniesione do góry i wąskie pozwalają na imitację górskich wędrówek, ale też na schodzenie z bieżni do boku, podobnie jak na stepach. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 400

Aqua Zumba

Połaczenie fitnessu w wodzie z tańcami latynoamerykańskimi - czyli szybkie i wolne ruchy wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę, a przede wszystkim doskonała zabawa na basenie!

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 600

TBC

Pod tajemniczym skrótem TBC kryje się angielska nazwa total body conditioning, czyli wzmacnianie całego ciała. TBC  Modeluje ciało i  pomagają szybko rozprawić się z nadwagą.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 575

SEXY PUPA

Trening wzmacniająco-kształtujący dolne partie ciała, który wykonywany jest rytmicznie do muzyki. Regularne ćwiczenia zapewniają - płaski brzuch, jędrne pośladki i szczupłe uda.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 480

Płaski brzuch

Smukła sylwetka bez wystającego brzucha to efekt systematycznego udziału w naszych zajęciach! Dzięki nim możesz mieć płaski brzuch niezależnie od płci i wieku.