Saturn Fitness - Klub Fitness Kraków

KRAKÓW PODGÓRZE
CZAS TYP ĆWICZEŃ SPALONE
KALORIE
REZULTATY POZIOM
TRUDNOŚCI
55
MINUT
TRENING SIŁOWY/OPOROWY 550
KALORII
ZWIĘKSZENIE SIŁY MIĘŚNIOWEJ, ZMNIEJSZENIE TKANKI TŁUSZCZOWEJ, ZWIĘKSZONA RUCHOMOŚĆ STAWÓW DLA WSZYSTKICH

CrossCamp

Nudzi Cię rutyna codziennych ćwiczeń w siłowni? Wbijaj na CrossCamp!

 

Na bazie CrossCamp opierają się zajęcia antyterrorystów, służb militarnych, policji i profesjonalnych sportowców. To forma treningu, jaką uprawiać może każdy, bez względu na wiek, płeć, kondycję fizyczną, czy doświadczenie w siłowni.

 

Zwiększ sprawność swojego organizmu!
Popraw zakres ruchu stawów, wytrzymałość i wyreguluj braki równowagi mięśniowej.
Zadbaj o równomierny przyrost masy mięśniowej i kształtuj sylwetkę kompleksowo!

Zajęcia mają charakter grupowy - Ćwiczymy razem, wspieramy się wzajemnie
i polegamy na sobie!!! 
Na zajęciach używamy TRX’a, Core Bag’ów, kettli i innych zabawek :)



CrossCamp to:
- silne ciało
- wymodelowana sylwetka
- przyrost masy mięśniowej

 

Ponadto CrossCamp to:
- zajęcia pozbawione rutyny
- większa wytrzymałość
- poprawa zakresu ruchu stawów



Dni i godziny zajęć

poniedziałek 20:00 Anna |
środa 20:00 Anna |
Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: 700

Cycling

Trening na rowerze stacjonarnym, powodujący spalanie dużych ilości kalorii w atmosferze kreowanej wycieczki, wyścigu. Intensywna praca całego ciała. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 700

Indoor Walking

Zajęcia polegają na wędrowaniu po wąskich, specjalnych bieżniach napędzanych siłą nóg. Lekko uniesione do góry i wąskie pozwalają na imitację górskich wędrówek, ale też na schodzenie z bieżni do boku, podobnie jak na stepach. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 400

Aqua Zumba

Połaczenie fitnessu w wodzie z tańcami latynoamerykańskimi - czyli szybkie i wolne ruchy wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę, a przede wszystkim doskonała zabawa na basenie!

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 600

TBC

Pod tajemniczym skrótem TBC kryje się angielska nazwa total body conditioning, czyli wzmacnianie całego ciała. TBC  Modeluje ciało i  pomagają szybko rozprawić się z nadwagą.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 575

SEXY PUPA

Trening wzmacniająco-kształtujący dolne partie ciała, który wykonywany jest rytmicznie do muzyki. Regularne ćwiczenia zapewniają - płaski brzuch, jędrne pośladki i szczupłe uda.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 480

Płaski brzuch

Smukła sylwetka bez wystającego brzucha to efekt systematycznego udziału w naszych zajęciach! Dzięki nim możesz mieć płaski brzuch niezależnie od płci i wieku.